• הצהרת נגישות


    קבוצת ישראייר משקיעה מאמצים רבים על מנת להעניק שירות שוויוני, מכובד, עצמאי ובטיחותי, לכלל לקוחותיה.

    העברת המידע ביננו חשובה. נשמח לעמוד לרשותך ולסייע לך, על מנת להבטיח את הנאתך מהשרות ולבצע את התאמות הנגישות הנדרשות.

    על מנת שנוכל להעניק לך שירות מיטבי, המותאם לצרכיך, חשוב לידע אותנו כיצד אנו יכולים לסייע לך, מוקדם ככל האפשר (רצוי כבר במעמד ההזמנה).

    אנו ממליצים בחום לעיין בפרטים באשר להנגשה בטיסות ישראייר ותיאור התהליך הזמינים בלחיצה על לינק זה 


    זהו מידע חשוב בנוגע לסיוע שניתן לקבל לפני, במהלך ואחרי טיסה, בהתאם לסוג מגבלתך.

    נדגיש כי ניתן להכניס את בקשת ההנגשה הן במעמד ההזמנה או באזור האישי .

    אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, כמפורט מטה, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושא נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

     

    הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים "נגיש בקליק"

    • אתר האינטרנט עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמתAA ומסמךWCAG2.0 הבינלאומי.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים ב PC להשתמש בתוכנות בגרסאות JAWS,NVDA העדכניות ביותר או ב MAC בתוכנת הנגישות המובנית.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

    התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן כרום.

     

    אפשרויות הנגישות בתפריט:

    • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
    • התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS ותוכנת נגישות המובנית ב MAC
    • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
    • התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
    • התאמת האתר לעיוורי צבעים
    • שינוי הפונט לקריא יותר
    • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
    • הגדלת התצוגה לכ-200%
    • הדגשת קישורים באתר
    • הדגשת כותרות באתר
    • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
    • הצהרת נגישות
    • שליחת משוב נגישות

     

    פניה לרכז הנגישות

    באתר ישראייר, באזור האישי- MY ISRAIR .

    מומלץ מאוד להתעדכן בפרטי הזמנות שבוצעו באתר ישראייר, באזור האישי- MY ISRAIR , או בלחיצה על הלינק כאן.

    מוקד הזמנות בטלפון / ווטצאפ: 03-7955777 או *2737 בפקס: 03-7954090 במייל: SERVICE@israir.co.il

    שרות לקוחות ניתן לשלוח פנייה באתר בלחיצה על הלינק כאן או במייל: SERVICE@israir.co.il

    מוקד סוכנים במייל: Israir_agents@israir.co.il

    רכזת הנגישות וממונה על גיוון תעסוקתי ותעסוקת עובדים עם מוגבלות
    לפניות באשר לנגישות, ניתן לפנות אל רכז\ת הנגישות.
    שם: אושרת מורד
    טלפון / ווטצאפ: 0733944238
    מייל:
     SPECIAL_ASSISTANCE@israir.co.il


     

    צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים, נשמח לקבל מכם משוב. 


    תאריך עדכון הדף: 23\09\24