• מחלקת פניות לקוחות

    נוסע/ת יקר/ה,


    נתור מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון הלקוח ונוקטת במירב המאמצים להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר האפשרי. לשירותכם עומדת מחלקת פניותהלקוחות, שתשמח לטפל בפניותיכם.

     
    מחלקת פניות הלקוחות של נתור מישראייר תעופה ותיירות בע"מ, מקבלת ומטפלת בפניות של נוסעים בכתב לאחר שמימשו את מוצרי החברה (באמצעות דואר/מייל/פקס).

    אמצעי הפנייה למחלקת פניות הלקוחות:

    1. באמצעות 
    טופס פנייה מקוון למחלקת פניות הלקוחות.
    יש למלא טופס זה ואליו יש לצרף את פניית הנוסע/ת וכל נספח רלוונטי.
    בעניין ביטול הזמנה בשל מצב רפואי, על הנוסע/ת לצרף לטופס פנייה, מסמכים המעידים על הסיבות שבגינן נמנע מימוש המוצר הנרכש.

    2.באמצעות טופס פנייה למחלקת פניות הלקוחות הניתן להורדה בלחיצה 
    כאן.

    יש למלא טופס זה ואליו יש לצרף את פניית הנוסע/ת וכל נספח רלוונטי נדרש כדוגמת:
    טפסים שהופקו, טפסים חתומים, קבלות, כרטיס טיסה, פרסומים על פיהם נעשתה ההזמנה, תכתובת וכד'.
    בעניין ביטול הזמנה בשל מצב רפואי, על הנוסע/ת לצרף לטופס פנייה, מסמכים המעידים על הסיבות שבגינן נמנע מימוש המוצר הנרכש.

    3.פנייה בכתב ניתן לשלוח בכל אחד מהאמצעים הבאים:

    בדואר: רח' יצחק רבין 33 גבעתיים 5348303 
    במייל : customer@natour.co.ilפקס: 03-7969217

    4. מענה טלפוני לבירור מצב פנייה קיימת ניתן בימים א' עד ה' (לא כולל בחגים) בטלפון 03-7955829,
    בעת הפנייה למחלקה, נא להצטייד במספר פנייה או מספר הזמנה.
     
    5. פניות, בקשות ובירורים הנוגעים להזמנות עתידיות באמצעות חברתנו, יש להפנות לסוכנות הנסיעות דרכה בוצעה ההזמנה או למחלקת ההזמנות הרלוונטית בנתור.
     
    6. בקשות להחזרים בגין שירותי תיירות שלא נוצלו במלואם או שכלל לא נוצלו ונרכשו באמצעות סוכנות נסיעות, יש להפנותם לסוכנות הנסיעות דרכה נרכשו אותם שירותי תיירות.
     
    7.פניות בנושא אובדן ו/או נזק לכבודה, יש להפנות ישירות לחברת התעופה עימה בוצעה הטיסה.
     
    8.פניות הנוגעות לטיסות ישראייר, יש להפנות לטלפון: 03-5115577 או לפקס: 03-7969213 או לכתובת:

    ישראייר תעופה ותיירות בע"מ, רח' יצחק רבין 33 גבעתיים 5348303 

    נשמח לעמוד לשירותכם, לטפל ולתת מענה לפנייתכם.
    מחלקת פניות לקוחות נתור