אובדן כבודה
נוסע/ת יקר/ה,
ישנם מקרים בהם נגרם אובדן או נזק לכבודה בטיסה ואנו מצטערים באם חווית אי נוחות בעקבות האירוע הנ"ל.
במקרה של אובדן או נזק לכבודה או הפרדה ביטחונית או השארת פריט בתא הנוסעים של המטוס בטיסות ישראייר בינלאומיות, על הנוסע לדווח על כך במיידית לאחר הנחיתה במחלקת אבידות ומציאות אשר בשדה התעופה עוד לפני צאתו משדה התעופה ולמלא דוח בנושא. בשדה התעופה בן גוריון ימולא הדוח במחלקת אבידות ומציאות של חברת לאופר ובשאר יעדי ישראייר בעולם ימולא הדוח במחלקת אבידות ומציאות המייצגת את ישראייר בשדה התעופה. על הנוסעים המתקשרים מחו"ל לדווח על אובדן כבודה, יש לפנות למחלקת אבידות ומציאות של חברת לאופר לשם בירורים לטלפון: 972-3-9754072 או
לפקס: 972-3-9754218 ולקבל מהם עדכון שוטף.
במקרה של פנייה בכתב בגין אובדן או נזק לכבודה בטיסת ישראייר בלבד יש לצרף אליה את המסמכים הבאים:
א. כרטיס טיסה.
ב. תוויות כבודה.
ג. כרטיס עליה למטוס.
ד. דוח נזק או אובדן שמולא בשדה התעופה.
ה. כל מסמך נוסף התומך בפנייה.
ו. חשוב לציין בפנייה פרטי ההתקשרות של הנוסע (טלפון, פקס, כתובת).
במקרה של נזק לכבודה רשומה בטיסת ישראייר, תוגש למחלקת פניות לקוחות של ישראייר תלונה בכתב תוך 7 ימים מהמועד בו הכבודה הועמדה לרשות הנוסע. במקרה של אובדן כבודה רשומה בטיסת ישראייר, תוגש למחלקת פניות לקוחות של ישראייר תלונה בכתב תוך 21 ימים מהמועד בו הכבודה הועמדה לרשות הנוסע.חברת ישראייר לא תישא באחריות לכל נזק לכבודה, אובדן כבודה או איחור בהגעת הכבודה כאמור, אם לא תוגש למחלקת פניות לקוחות של ישראייר תלונה בכתב תוך המועדים הנקובים לעיל.
פנייה למחלקת פניות לקוחות של ישראייר מתבצעת באמצעות טופס פנייה אותו ניתן להוריד בלחיצה כאן. יש למלא טופס זה ואליו יש לצרף כל נספח רלוונטי נדרש כדוגמת: טפסים שהונפקו, טפסים חתומים, קבלות, כרטיס טיסה, כרטיס עליה למטוס, תווית כבודה, טופס אובדן/נזק לכבודה, פרסומים על פיהם נעשתה ההזמנה, תכתובת וכד'.
פנייה בכתב ניתן לשלוח באחד מהאמצעים הבאים:
כתובת דואר: ישראייר תעופה ותיירות בע"מ, רח' יצחק רבין 33 גבעתיים מיקוד: 6126302.
פקס: 03-7969213.
מייל:service@israir.co.il
מענה טלפוני לבירור מצב פנייה קיימת ניתן בימים א' עד ה' בין השעות 10.00-14.00 (לא כולל בחגים) בטלפון 03-5115577.
פניות בנושא אובדן ו/או נזק לכבודה בטיסות שישראייר אינה המוביל האווירי, יש להפנות ישירות לחברת התעופה עימה בוצעה הטיסה.
נשמח לעמוד לשירותכם, לטפל ולתת מענה לפנייתכם.